Grupa Radiowa Audytorium17 zmienia swój wizerunek. Nowe logo, nowa strona internetowa, nowy wizerunek oraz bardziej bezpośrednie podejście do sprzedaży produktów reklamowych ma sprawić, że w pełni zostanie wykorzystany potencjał 17 Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia.

Nowa strona Audytorium17 jest nie tylko bardziej czytelna i nowoczesna, ale również ma charakter informacyjny. W zakładce „Medium Silne Regionami” znajdować się będą wiadomości z Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia. W zakładce Słuchalność publikowane będą najnowsze badania słuchalności. Strona będzie również interaktywna, za pośrednictwem www.audytorium17.pl można słuchać Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia oraz wchodzić na strony internetowe stacji. Wraz z  premierą strony Audytorium 17 przedstawi także swoje nowe logo, które podkreślać ma ogólnopolski charakter Grupy Radiowej.

– Audytorium17 ma bardzo duży, niewykorzystany potencjał reklamowy. Może nas słuchać ponad 36 milionów Polaków. Nie ma drugiej takiej sieci radiowej. Chcemy przekonać wszystkich, którzy wierzą w siłę reklamy radiowej, że powinni zauważyć Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia zrzeszone w A17podkreśla Paweł Paluch, prezes zarządu Audytorium17.
Zmiany wizerunku są konsekwencją decyzji zarządu Grupy Radiowej Audytorium17, która chce przełożyć świetny zasięg i stale poprawiające się wyniki słuchalności Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia na wyniki sprzedaży reklam.

Do tej pory Audytorium17 było ukryte, niewidoczne. Znajomość marki A17, nawet w branży reklamowej była niewielka. To się musi zmienić, tak jak musi się zmienić obniżanie wartości rynkowej mediów publicznych. Grupa Mediów Publicznych to największa grupa medialna w Polsce i czas aby rynek reklamy to dostrzegł! – mówi Paweł Paluch, prezes zarządu Audytorium17.
Wraz ze zmianą wizerunku Audytorium17 Grupa Radiowa chce bardziej bezpośrednio sprzedawać swoje produkty reklamowe. Audytorium17 rozwijać będzie marketing sprzedaży, który sprawić ma, że oferta reklamowa Grupy docierać będzie do domów mediowych, brokerów czy klientów bezpośrednich zainteresowanych promocją na falach Regionalnych Rozgłośni. Audytorium17 chce także utrzymywać stały kontakt z dotychczasowymi klientami oraz skupić się na pozyskiwaniu nowych.

Share This