Sponsoring
_____

Sponsoring jest bardzo dobrym narzędziem precyzyjnie docierającym do wybranej przez klienta grupy celowej, przy stosunkowo niskich kosztach. Każda z naszych rozgłośni radiowych posiada w swojej ramówce stałe audycje tematyczne, które mogą być sponsorowane. Są to między innymi: codzienne serwisy prognozy pogody, serwisy sportowe, informacje z dróg ale także audycje o tematyce zdrowotnej, kulturalnej itp. Wskazanie sponsora (o długości 8s) pojawia się tuż przed i tuż po sponsorowanej audycji. Sponsorowanie to sprawdzony sposób na uzupełnienie standardowej kampanii spotowej.
W kampanii spotowej, tj. dłuższym spocie trwającym np. 30 sek, klient może przedstawić pełny komunikat reklamowy, łącznie z zaletami reklamowanego produktu, natomiast w komunikacie sponsoringowym utrwalamy markę klienta.

Zaletą sponsoringu jest również jego precyzyjność w dotarciu do pożądanej grupy celowej. Wybierając audycję o określonej tematyce docieramy do określonego grona słuchaczy.

Audytorium17 w swoim dorobku ma bardzo wiele akcji specjalnych zrealizowanych z sukcesem dla klientów różnych branż. Każdorazowo scenariusz takiej akcji, kreacja, mechanizm działania, umieszczenie w określonym miejscu w ramówce radiowej – są indywidualnie rozpatrywane i dostosowywane do specyfiki klienta i jego branży, celów jakie ma osiągnąć akcja specjalna.
Główne „narzędzia” stosowane w akcjach specjalnych, to:
1. Audycje – kilkuminutowa audycja na antenie radiowej. Scenariusz, kreacja i treść audycji w pełni skonsultowana z klientem.
2. Konkursy – na antenie radiowej prezenter przeprowadza konkurs radiowy, pytania związane
z produktem klienta, nagrody to na ogół reklamowany produkt. Konkursy są doskonałym uzupełnieniem audycji – pytanie konkursowe dotyczy wówczas treści audycji.
3. Wywiady – forma audycji, w której przeprowadzany jest wywiad oparty o scenariusz ustalony z klientem.

Zobacz również

Zasięg
_________

Docieramy do 36 milionów Polaków

Słuchalność
_________

Audytorium 17 jest liderem w grupie 25+

Oferta
_________

Kampanie reklamowe • • • Planowanie kontekstowe • • • Sponsoring • • • Produkcja • • • Niestandardowe akcje promocyjne • • • Cross-promocje