Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie pandemii koronawirusa emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę.

„MEGAoferta dla MIKRObiznesu” trafiła na rynek w poniedziałek 27 kwietnia. – Pandemia zamroziła naszą gospodarkę. Najbardziej cierpią ci, którzy są jej kołem zamachowym, czyli przedsiębiorcy. Nadchodzące miesiące to również dla przedsiębiorców test z solidarności, dlatego tak ważna jest wrażliwość społeczna, którą Polskie Radio PiK kieruje się również w biznesie – stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Kopeć, dyrektor marketingu i promocji Radia PiK. Mikroprzedsiębiorcy mogą zamawiać zamówić kampanię reklamową, w której koszt jednej reklamy wynosi 1 zł netto. W ramach specjalnie przygotowanych pakietów przedsiębiorcy mogą skorzystać z 25, 50, albo 100 emisji reklam. – Dzięki temu stwarzamy im wyjątkową okazję do zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców swoich usług, towarów, marki, itp. – mówi Jarosław Kopeć. Oferta będzie dostępna do 31 maja br. – Już pracujemy nad kolejnymi propozycjami dla naszych partnerów biznesowych – komentuje Kopeć. Wprowadzenie „MEGAoferty dla MIKRObiznesu” wsparte jest kampanią autopromocyjną na antenie Polskiego Radia PiK, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Kreację przygotował dział marketingu i promocji PR PiK.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

Chcesz poznać „MEGAofertę dla MIKRObiznesu” wejdź na radiopik.pl/27,102,megaoferta-dla-mikrobiznesu

 

Pin It on Pinterest

Share This